Egy "Dominó-telefonos" adategyeztetés története

(Olvasd sorban, hogy lásd a "folyamatot"...)

  • 2017.06.30.
  • 2017.07.03.
  • 2017.07.04.
  • 2017.07.05.
  • 2017.07.06.
  • Epilógus (2017.07.07.)

Az eseménysor kezdete

  1. Sajnos abban a "hitben" ringattam magam, hogy mivel személyesen voltunk adategyeztetésen, minden rendben...
  2. 2017.06.30-án kora este első meglepetésként jelezte a fiam, hogy nem működik a telefonja...
  3. Kisebb idegeskedés után javasoltam, hogy online egyeztessen újra...
  4. Ezt meg is tette, mire az én - akkor még működő - telefonomra meg is jött a visszaigazolás (2017.06.30. 20:53)

    Kedves ügyfelünk!
    Domino SIM kártyája adategyeztetése sikeres volt. Önnek további teendője nincs. Köszönjük együttműködését! Üdvözlettel Szolgáltató neve

Ezek után "hiszékeny" emberként úgy gondoltam, hogy rövid időn belül megtörténik a tiltás megszüntetése, de a biztonság kedvéért írtam egy emailt a szolgáltatónak.
Az automatikus visszaigazolás szerint a beérkezési idő: 2017-06-30 22:28:20

Családom (3 fő) 2017.május elején felkereste az önök balatonboglári ügyfélszolgáltatói irodáját 3 db telefonnal felszerelkezve, hogy a törvény szerint az adategyztetést elvégezzük.
Elsőre az ügyintéző az sem tudta mit akarunk, majd hosszab magyarázat és kissebb várakozás után sikerült mindhárom készülékkel kapcsolatban az adatainkat egyeztetni (sőt a feleségem telefonjánál még tulajdonos névátírást is), elvileg.
Azért elvileg, mert az egyeztetésről semilyen dokumentumot nem kaptunk, mondván arra nincs szükség.
Kérdésünkre közölték, hogy további feladatunk nincs...
Mindezek után, ma kb 20 óra körül a fiam telefonja (fenti hívószámmal) nem fogad hívást és hívást sem lehet kezdeményezni
Javaslatomra webes egyztetést elvégezt kb 20:45-kor, melyre az én telefonomra kért visszaigazolást, mely meg is érkezett.
Kérdésem: Akkor eddig a pillanatig miért nem működik a fent jelzett hívószámú telefon?
Milyen szolgáltatás az mely a fent leírtakat eredményezi?
Tisztelettel Nevem és e-mail


Kettő nappal később

Hétvégén a netet böngésztem és olvasgattam a problémával kapcsolatos oldalakat, bejegyzéseket...
A talált információk alapján úgy döntöttem írok megint egy emailt a szolgáltatónak, részletezve az adategyeztetés körülményeit és adatait
Megjegyzés: Mivel az egyeztetésről nem volt írásos igazolásom, ezért az emlékeim szerinti dátumot (május elejét írtam).
(Később a családi "eseményrögzítőben" találtam egy bejegyzést erről -> április. 07.)

Tisztelt Szolgáltató!
Úgy érzem, hogy mint ügyfél én teljesen érdektelen vagyok az önök számára:
1. 2017.04.07-én felkerestük a (feleségem "hívószám", a fiam "hívószám" és én "hívószám") a balatonboglári ÜF-irodájukat domino-s telefonok adategyeztetése céljából. Az összes okmányunk bemutatásával az ügyintéző hölgy elvégezte az egyeztetést, ráadásul mivel a feleségem telefonja céges-formában (cégnév) lett anno vásárolva, a névátírást is elvégezte az én nevemre.
Sajnos erről kérésünkre sem kaptunk semilyen visszaigazolást, csak annyit -> minden rendben, nincs további teendőnk.
2. Mindezek után a sok-sok figyelemfelhívó SMS-eket elolvastuk és mivel az utolsó mondat (ha ön már egyeztetett, tekintse semmisnek) mindig ez volt, úgy éreztük rendben vannak a dolgok.
3. Ezek után jún.30-án a fiam telefonja ("hívószám") le lett tiltva és az azonnal a neten történő újabb adategyeztetés után sem működik a mai napig.
4. Ma reggel, mikor a feleségem indult a vonathoz (telefonját kipróbálta, hogy értesíteni tudjon az érkezéséről) vettük észre, hogy sem az övé (hívószám), sem az enyém (hívószám) nem működik.
5. A Chat-es segítségkérő hölgytőll egy igen furcsa segítséget kaptam, telefonszámok kíséretében (1414 elküdött a 1430-ra, a 1777 nem működik a 1430 pedig a hívószámomat nem áll módjában aktiválni)
6. Akkor most ki is követett el szerződésszegést? Én aki személyesen voltam Önöknél vagy Önök akik FOGLAKOZÁSKÖRÉBEN ELKÖVETVE SZEGTÉK MEG A SZERZŐDÉST, azaz saját rendszerük hibája miatt kizártak bennünket a szolgáltatásból?
7. Mindezen események után mikor lesz esélyünk újból használni a telefonjainkat? Végezetül a Chat-es párbeszéd, ha esetleg nem tudnák megtalálni:

Az említett Chat-es párbeszéd vázlatosan: "Ügyintéző neve" "Ügyfél neve"

Üdvözlünk a Szolgáltató online világában! Köszönjük, hogy kapcsolatba léptél velünk. Ügyintézőnk hamarosan jelentkezik. A beszélgetést tegeződve folytatjuk, amennyiben ez nem megfelelő, kérjük, jelezd munkatársunknak. info a 10:03, július 3: A kapcsolat "Ügyintéző neve" ügyintézőnkkel létrejött.
"Ügyintéző neve" a 10:03, július 3: Üdvözöllek! "Ügyintéző neve" vagyok, miben segíthetek?
"Ügyfél neve" a 10:06, július 3: Szeretném tudni mikorra várható az április 7-én balatonbogláron személyesen adategyeztetett számok (hívószám, hívószám "Ügyfél neve" és Ügyfél neve hívószám) visszakapcsolása.
"Ügyintéző neve" a 10:07, július 3: Egyik számra sem volt sikeres az adategyeztetés, sajnálom.
"Ügyintéző neve" a 10:07, július 3: Jelenleg a 1414-es számon és üzletben, 07.05. után online is lesz rá lehetőség.
"Ügyfél neve" a 10:10, július 3: Ez aztán hozzáállás. És erről miért nem értesítettek? Az egyeztető hölgy mindentón okmányt elkért és azt mondta rendben és hogy errő nem kell papír sem
"Ügyintéző neve" a 10:11, július 3: Nagyon sajnálom, de nem tudom megmondani. A rendszer szerint sikertelen volt, én csak ennyit látok.
"Ügyintéző neve" a 10:11, július 3: Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük!
"Ügyfél neve" a 10:11, július 3: Ráadásul az egyik számon névátírást is elvégzett, mert anno még a cégemen keresztűl vettük
"Ügyfél neve" a 10:11, július 3: És moist mit csináljak az elnézéssel?
"Ügyfél neve" a 10:11, július 3: A hibát Önök követték el..
"Ügyfél neve" a 10:12, július 3: És én hozzam rendbe?
"Ügyfél neve" a 10:12, július 3: Milyen szolgáltatás ez?
"Ügyintéző neve" a 10:12, július 3: Ne haragudj, de én nem látom, hogy a kolléga mit csinált az egyeztetéssel. Sajnos chatben adatvédelmi okok miatt erre nincs lehetőség. Ha lenne, szívesen segítenék.
"Ügyfél neve" a 10:13, július 3: És akkor most forduljak a bírósághoz, hogy az ügyet lerendezzük?
"Ügyintéző neve" a 10:14, július 3: A bíróság sajnos ilyen ügyekkel nem foglalkozik. De ha a 1414-es számot felhívod, kollégák rendezni fogják. Vagy üzletben is megteszik.
"Ügyfél neve" a 10:15, július 3: Köszönöm az eredményes segítségét. További Jó Passzív Segítést Kívánok!
"Ügyintéző neve" a 10:15, július 3: Sajnálom, de itt többet nem tudunk tenni.
"Ügyintéző neve" a 10:15, július 3: További kellemes napot kívánok!
"Ügyintéző neve" a 10:15, július 3: "Ügyintéző neve"


Egy eseménytelen nap & Meglepetés

Türelmes várakozás a túterhelés megértésének okán, net böngészése -> Majd csak történik valami...
A telefonom nem próbálgattam, gondolván minek, hiszen nem kaptam semminemű visszajelzést egy esetleges intézkedésről...
Valamikor délután kíváncsiságból a mobilomról megpróbáltam hívni a saját vonalas számunkat és "LŐN CSODA"
Kicsöngött és működött...
Gyorsan ellenőriztem a feleségemét, amely viszont nem...
Kipróbálva a fiamét, az is működött...
Majd csak működni fog a harmadik is...
Vagy esetleg tévedek? Majd holnap reggelig kiderül...


Fogyatkozó türelem

Mivel reggelig a küldött üzenetekre történő "gépi-válaszon" kívül semmi nem érkezet és a feleségem telefonja továbbra sem működött, írtam egy újabb levelet 7 óra után a szolgáltatónak.

Tisztelt Szolgáltató!
Köszönöm a gyors intézkedésüket, mivel az előző levelemben írt három szám közül kettő ("hívószám" és "hívószám") tegnap este már működött.
Sajnos a feleségem által használt harmadik ("hívószám") eddig a percig sem, melyet azért nem értek mivel mind a hármat egyazon időben egyeztettük a balatonboglári irodájuknál.
Mivel nem tudom ennek az okát (ennél a számnál jelezte az ügyintézőjük, hogy a volt munkáltatóm nevén van és elvégzett elvileg egy névátírást is, bár igazolást erről sem kaptunk) ezért néhány információ a számmal kapcsolatban:
1. A telefont, mellyel ezt számot kaptuk, nyugdíjazásom előtt ("dátum") a munkáltatóm ("cégnév", most "C-égnév") és az önök cége között létrejőtt megegyezés keretein belül, kedvezményesen vettük a feleségemnek (sajnos időpontot nem tudok, oly régen volt).
2. Azóta az eredeti készülék már megadta magát és ezért egy másikban használta a feleségem ez év június. 30-ig.
3. Az önök ügyintézője, mikor jelezte a névátírás szükségességét a feleségem nevére kívántuk átiratni, de azt kaptuk válaszul, hogy mivel én dolgoztam a cégnél, csak az enyémre tudja átírni.
4. Mivel hárman egy család vagyunk - és számunkra ez nem gond - tehát beleegyeztünk. Megvártuk míg elvégezte az átírást (arra már nem emlékszem, hogy alá kellett-e írni valamit) és a "MINDEN RENDBEN" tudatával hagytuk el az önök ügyfélforgalmi irodáját.
*********************************************
A fent leírtak elolvasása után kérem a harmadik szám élesítését is!
Feleségem adatai, ha esetleg kellenek: (itt a tényleges adatok...)
*********************************************
Tisztelettel Saját Nevem.

Pár óra múlva eszembe ötlött, hogy felhívom a feleségem mobiljáról a "+36-80-630-045" számot, hátha nem kell sokat várakozni.
Kissé döcögősen, sok-sok zenehallgatás és reklámismertetés, tájékoztatás után végre kicsöngött és felvette egy ügyintéző és a következők történtek:

  1. Röviden elmondtam miről van szó (lásd fenti levélben) majd a válasz -> Sajnos én azt látom sikertelen volt az egyeztetés, de nem tudok rajta módosítani, ezért kapcsolok egy másik kollégát...
  2. A következő ügyintézőnek is elmondtam miről van szó, melyre a válasz -> Sajnos a szám a "nagyvállalati ügyfelek" csoportban van, ezért kapcsolok egy másik kollágát...
  3. A rövid időn belül jelentkező Kedves Hölgy végighallgatta miről van szó, majd kis türelmet kért és kérte tartsam a vonalat, ne tegyem le...
  4. Nem túl sok várakozás után jelentkezett és elmondta, hogy anno jó volt az egyeztetés és szerinte ha befejeztük a beszélgetést, működni fog...
  5. Mielőtt befejeztük a beszélgetést, még megadta a nevét és elérhetőségét arra az esetre, ha mégsem működne..
  6. Beszélgetés befejezése után próba-hívás saját vonalas számra és MŰKÖDÖTT!!!!

Nyugalom, csend és egy érdekes üzenet a fiam e-mail címére, miután mindhárom szám ismét működőképes

TISZTELT ÜGYFÉL NEVE, KEDVES ELŐFIZETŐNK!
Köszönjük, hogy levelével megkeresett minket.
Nyilvántartásunk szerint a levelében említett telefonszámon ("körzet") "hívószám", az üzletben történt adategyeztetés sikertelennek bizonyult.
Azonban a 2017. június 30-án online intézett adategyeztetés sikeres volt. Emiatt 2017. július 4-én visszakapcsoltuk a hívószámra a szolgáltatásokat.
Valamint fontos, hogy a korábban választott szolgáltatások, kiegészítő opciók (pl. Maraton adatcsomag, Domino Most) nem kerülnek rá automatikusan az új előfizetésre, de a korábbi egyenlegét természetesen felhasználhatja az új előfizetésével.
Szíves elnézését és megértését kérjük a felmerült problémával kapcsolatban
Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségére lehettünk, és kérésével, kérdésével a jövőben is bizalommal fordul hozzánk e-mailben.
Üdvözlettel:
Ügyintérő Neve
Online csatornák csoport

És egy 2017.07.07. 10:15-kor számomra érkezett:

Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkhoz fordult. Elnézését kérjük a kései válaszadás miatt.
Az okozott kellemetlenség miatt elnézését kérjük. Sajnáljuk, hogy a nagy odafigyeléssel zajló, zökkenőmentes regisztrációs folyamatba egy ilyen hiba csúszott a legjobb szándékunk és odafigyelésünk ellenére.
Rendszereink szerint az Ön által felsorolt 3 domino ("körzet/hívószám", "körzet/hívószám", "körzet/hívószám") kártya aktív már aktív, és működő képes.

Előzetesen leszögezem, hogy szerintem a "2017.07.01"-i szerződések vannak érvényben a jogosan reklamált esetekben, mivel a szolgáltató(k) követtek el
"GONDATLANSÁGBÓL OKOZOTT SZERZŐDÉSSZEGÉST".

Az elmúlt közel egy hét eseményei kapcsán felmerült gondolataim:

  1. Ha egy ügyfél személyesen jár egy szolgáltatónál és megtörténik akármilyen esemény, arról az ügyfél kapjon valami visszaigazolást írásban vagy emailben...
  2. Ha egy szervezeten belül szakosítva, csoportosítva vannak a feledatok és a hozzárendelt jogok, attól még egy adott ügyintéző tudjon hatékonyan intézkedni, esetleg a megfelelő kollégával közösen és ezt ne az ügyfél közreműködésével (kapcsolok mást, többet nem tudok tenni, hívjon másik számot stb...)
  3. Kicsit furcsa, hogy egy SMS-ben leírják "...sikeres regisztráció hétvégén történt kikapcsolásával okozott kellemetlenségért elnézését kérjük és szeretnénk Önt megajándékozni...", majd pár nap múlva, hogy mégsem sikerült az egyeztetés...
  4. Végül reméljük, hogy a következő évi adategyeztetés kevesebb problémával és zökkenőmentesebben fog történni (ha csak a "tisztelt" törvényalkotó nem gondolja át rendeletét és nem igazítja egy kicsit jobban az állampolgárok érdekeihez is...)
  5. Utólag eszembe jutott még: Melyik egyeztetés hatékonyabb a terrorizmus elleni harc jegyében?
    1. Az online, ahol esetleg egy hajléktalan adatainak megszerzése után végzi ezt az egyeztetést el, egy "rosszindulatú egyén"?
    2. Egy személyes ügyfélforgalmi irodában megtörténő, ahol az ügyintézőnek átadott fényképes okmányok alapján történik az adatok egyeztetése?